Întrebari Frecvente

Ce este Roomzia?

Roomzia este o platforma online pentru servicii de design și decorațiuni interioare.
Suntem cel mai bun prieten al tău în materie de design și îți vom livra produsele ținând cont de orice buget, stil și ideal de decorare. Cu Roomzia, decorarea casei este incitantă și se face fără efort. Haideți să decoram!

Cauți sfaturi de decorare a casei sau inspirație ? Hai pe blog !

De ce este Roomzia diferită de serviciile tradiționale de design?

Să vedem de ce! La Roomzia, suntem de părere că toată lumea merită o casă frumoasă. Serviciile de design interior sunt oferite exclusiv online, permițâdu-ți să găsești un designer, să îți modelezi spațiul așa cum ți-l dorești și să comanzi articolele – toate într-un singur loc. Împărtășește-ne inspirația și părerile de acasă sau din călătorie, fără provocarea de a programa întâlniri față în față.
În plus, noi nu percepem tarife pe ora sau pe metru pătrat. Cu Roomzia, vei plăti o taxa unică și redusă, o singura dată pe cameră, pentru a primi servicii complete de design de la rețeaua noastră de designeri talentați. Te vom întreba de la bun început despre bugetul pentru cameră și vom lucra cu furnizori diverși pentru a ne asigura că decorul final este cel dorit pentru tine și portofelul tău.
De asemenea, credem cu putere în urmărirea până la capăt a proietului. După ce designul final este încheiat, membrii echipei noastre sunt gata să te sprijine în lansarea comenzilor, asigurându-ți accesul la acele oferte unice și ușurându-ți povara procesului de achiziție (introducerea adresei de facturare, datele de pe card, adresa de livrare, număr de telefon, etc.) de pe mai multe pagini de internet diferite ale furnizorilor. Designerul tău este disponibil pentru comunicare si întrebări timp de patru săptămâni după încheierea procesului de design, așa că te rugăm insistent să ne folosești ca resursă! Procesul nu se încheie în secunda în care ai primit proiectul final – suntem aici pentru a te ajuta să pui totul la punct in zilele palpitante care urmează.

Este necesar să fac achiziția prin voi?

Poți acorda designerului oricât de mult sau de puțin feedback dorești – depinde doar de tine cât de implicat vrei să fii in procesul de proiectare. Am construit Roomzia astfel încât oricine să poată locui într-un spațiu minunat, chiar si acei oameni care nu au păreri clare asupra materialelor de baza.

După achitarea tarifului serviciului de design și lansezi oficial proiectul împreuna cu designerul tău, te rugăm să ne acorzi 5 zile lucrătoare pentru a-ți trimite ideile preliminare. În primele 5 zile designerul tău iți va trimite „idei” pentru a-ți indica direcția generală a proiectului și selecția de produse. În această etapă feedback-ul este opțional; totuși, considerăm că este o modalitate eficienta pentru a te asigura din timp ca te aliniezi cu designerul tău.

Dacă ideile preliminare nu ți se potrivesc, vei primi o revizie a conceptului în 5 zile lucrătoare după ce ne trimiți feedback-ul tău. Din momentul în care ești gata sa mergi mai departe, proiectul final va dura 5 zile lucrătoare.

Poate Roomzia să lucreze cu orice buget?

Da! Și facem tot ce ne stă în putere pentru a ne asigura că ne încadrăm în bugetul specific pe care ni-l furnizezi. Stabilirea prețului pentru o cameră poate fi un proces descurajator, așa că ne place sa asigurăm beneficiarilor informații asupra bugetelor tipice, în baza calității produselor necesare.

De ce Roomzia?

Echipa noastră este de părere că oricine merită o casă frumoasă și scopul nostru este să oferim un serviciu accesibil, excepțional și personalizat.

Designeri talentati

Designerii noștrii sunt verificași și bine pregătiți. Ei se mândresc cu identificarea celor mai bune produse aflate în intervalul de prețuri indicat de tine și cu crearea unei imagini superbe pentru spațiul tău. Suntem o echipa de profesioniști care întelege că un design minunat împreuna cu servicii excelente acordate beneficiarului îi oferă acestuia o experiență generală deosebită.

Tarife de design accesibile

Serviciile noastre sunt accesibile la preț și ușor de folosit. Poți alege dintre trei opțiuni: pachetul STANDARD de 199 €/camera (pentru beneficiarii care au nevoie de câteva recomandări de produse pentru a-și înviora spațiul), pachetul EXCLUSIVE de 299 €/camera (pentru beneficiarii care au nevoie de amenajarea și planificarea spațiului), include reprezentări ale camerei care te vor ajuta sa vizualizezi cum vor arăta mobila și accesoriile în spațiul tău (reține ca Pachetul STANDARD nu include aceste reprezentări) și pachetul CELEBRITY de 399 €/camera (pentru beneficiarii care au nevoie de soluții pentru implementarea completă a propunerii de design)

Soluție de design într-un singur loc

De-a lungul acestui proces nu vă punem la dispoziție doar o cameră amenajată frumos, ci listele de cumpărături care îți permit să faci achizițiile direct pe pagina noastră, conform conceptelor și proiectului tău. Coordonam plasarea comenzii, transportul si retururile, daca este necesar.

Cum pot deveni designer Roomzia?

Ne bucurăm că ai intrebat! Suntem mereu în cautare de designeri de interior experimentați, cu spirit antreprenorial, orientați pe nevoile beneficiarilor și motivați să dezvolte o afacere într-un mod nou și interesant. Vă încurajăm să faceți pasul următor aplicând online, accesând acest link (linkul catre pagina de inscriere a designerilor). După ce vom primi aplicația online, vom ține legătura pentru următoarele etape.

Ce modalități de plata acceptați?

Acceptam orice fel de carduri de credit/debit pentru plata serviciilor de design si pentru comenzile de produse.

Ce se întâmplă dacă uit detaliile de conectare și/sau parola?

Hei, se întâmplă. Dacă ai uitat parola, poți apăsa pe link-ul „Resetare parola”  pe pagina de conectare.

Dacă ai uitat adresa de mail cu care te-ai conectat, trimite-ne un e-mail la adresa hello@roomzia.ro și te vom ajuta sa pui lucrurile în ordine.

Daca locuiesc in afara Romaniei, pot beneficia de serviciul de design Roomzia?

Din păcate, nu putem furniza servicii de design și/sau plasări de comenzi pentru rezidenți din afara României. Ne străduim sa ne extindem, așa că te rugăm să revii la noi pentru a verifica dacă s-a modificat acest aspect. S-ar putea să te surprindem!

Din păcate, nu putem furniza servicii de design și/sau plasări de comenzi pentru rezidenți din afara României. Ne străduim sa ne extindem, așa că te rugăm să revii la noi pentru a verifica dacă s-a modificat acest aspect. S-ar putea să te surprindem!

Am facut eforturi considerabile pentru a ne menține tarifele la un nivel accesibil, astfel încât beneficiarii noștri să poată lucra cu noi pentru mai multe camere deodata. Poți simula și calcula aici (link cu pagina de preturi), discount-ul, în funcție de câte camere dorești să amenajezi, pentru fiecare din pachetele afișate.

Cum încep?

Poți începe proiectul în câțiva pași ușori. După ce te înregistrezi cu un cont, vei adăuga camerele pe care dorești să le amenajezi cu ajutorul nostru. Îți vom pune o serie de întrebări (de exemplu, buget, culori/modele care îți plac, etc.) pentru a putea înțelege exact ceea ce dorești.
Dupa ce ai completat Profilul Camerei și ai efectuat plata pentru proiect, suntem gata să începem.

Cum funcționează procesul ?

Destul de usor, prin următorii patru pași :

1. Completezi chestionarul
Vei descoperi adevăratele preferințe, completând chestionarul nostru online.

2. Vii pe platforma Roomzia
Creezi profilul tău Roomzia pentru a avea acces la designerii noștri profesioniști.

3. Vezi ideile
Pentru o experiențî completă de design interior, vei primi câteva idei de decorare, după cinci zile lucratoare de la începerea proiectului și un concept de decorare după încă două zile după ce primești ideile preliminare. Vei putea evalua conceptul și vei furniza un feed-back designerului tău. Ulterior vei primi timp suplimentar pentru revizie împreuna cu designerul tău, pentru a obține spațiul ideal, cu recomandări de stilizare și sugestii de amplasare a mobilei.

4. Porneste decorarea
Noi îți completăm lista de cumpărături cu toate recomandările din proiect, precum și alternative la îndemână. Vei putea alege ceea ce dorești să cumperi iar noi ne vom ocupa de plasarea comenzilor și de livrările produselor tale.

Cum vor ști designerii stilul meu și ceea ce îmi place ?

Designerii noștri vor analiza și vor utiliza toate informațiile pe care le-ai inclus în formularele de stil, preferințe și spțiu, pentru a înțelege care este spațiul și stilul tău de design preferat, înainte de a începe proiectul.

Plata pentru serviciul de design are termen de expirare?

Odată ce ai făcut achiziția, taxa achitată pentru proiectul Roomzia nu expiră niciodată. (Știm, este uimitor!) Indiferent de pachetul achizitionat – STANDARD, EXCLUSIVE sau CELEBRITY, creditul rămâne activ până când te vei hotărî să-l folosești. Nu te forțăm sa incepi imediat, astfel că, dacă faci achiziția astăzi și pornești proiectul câteva luni mai tarziu, nu avem nicio problemă în acest sens.

Este poibil să primești mesaje de reamintire de la noi după achiziție, însa le poți ignora până când ești gata să incepi.

Pentru că dorim să îți oferim multă flexibilitate în recuperarea design-ului tău plătit, nu rambursam o taxă de proiectare neutilizata – dorim să știi ca poți să ne utilizezi oricând consideri că ai nevoie.

Ce fel de produse aprovizionați ?

Căutăm produsele pentru tine la o varietate de furnizori cunoscuți, care se adresează în general doar designerilor profesioniști dar și vânzători en-gros cu care avem relații directe, astfel că încercăm să ne încadram în bugetul tău. Nu putem garanta un scaun superb din piele la prețul de 150 lei, însa putem cu siguranță să transformam orice spațiu de la ponosit la fabulos cu un buget limitat.

Din păcate nu putem garanta păstrarea în stoc a produselor pe care le dorești, astfel că te încurajăm să cumperi ceea ce îți va plăcea pe cât de repede posibil, astfel încât să nu ratezi ocazia.

Ce se întâmplă dupa ce achiziționez pachetul de design pentru amenajarea camerei?

După ce ai achitat serviciul de design, ai completat profilul camerei, ești gata sa începi. Designerii noștri încep de regulă în aceeași zi sau în săptămâna următoare, în functie de disponibilitate.

 

Când intri în contul tău Roomzia, vei găsi informatii cu privire la disponibilitatea designerului de a începe proiectul. Daca timpul de așteptare este mai mare decât ai prefera, trimite-ne un e-mail la hello@roomzia.ro și te punem in legătură cu un designer care să te ajute sa incepi mai repede.

Pot alege eu designerul cu care să lucrez?

Criteriile prin care Roomzia aloca designerii sunt în funcție de proximitatea designerului față de spațiul pe care dorești să-l amenajezi și disponibiliatea lui. Îți putem da posibiliatea de a alege designerul preferat, dar va trebui sa iei în calcul posibile costuri de deplasare ce pot apărea sau o perioada mai mare de așteptare până când designerul va deveni disponibil.

Care este suprafața maximă a camerei?

Suprafața maximă a camerei (încăperea cu o singura destinație) pentru proiectele Roomzia este de 35 metri pătrați. În medie, designerii noștri creează două sau trei schițe pentru fiecare cameră pentru a ilustra designul final din unghiuri diferite, astfel încât vei ști exact cum să implementezi imaginea după achiziție.

Dorim să ne asigurăm că primești o reprezentare minuțioasă a spațiului tău, astfel că, dacă ai o cameră cu destinație multiplă (de exemplu camera de zi și locul de luat masa) și/sau spațiul tău depășește 35 metri pătrați, îți recomandăm să iei în calcul achiziția a două camere.

Ce fel de spatiii poate amenaja Roomzia pentru mine?

Roomzia vă poate ajuta să amenajați orice camera din căminul tău, incluzând:

  • Dormitor
  • Camera de zi
  • Birou
  • Locul de luat masa
  • Camera copiilor
  • Baie
  • Bucătărie
  • Hol
  • Dressing
  • Terasa/Balcon
Mă poate ajuta Roomzia cu proiecte de renovare?

Deși putem lucra cu tine la decor si amenajarea noului tău spațiu, din păcate nu oferim asistență pentru renovare și instalații. Deoarece designerii noștri locuiesc peste tot in țară, nu realizam renovări în acest moment.

Vă recomandăm să angajați un furnizor local și să folosiți Roomzia pentru retușurile finale.

Poate Roomzia să proiecteze un spațiu comercial sau de birouri?

Proiectele Roomzia nu se limitează doar în zona rezidentiala. Designerii noștri au expertiza necesară și pentru proiectele din gama comercială. Astfel, dacă ai o clinică, un restaurant, un hotel etc., de amenajat, suntem încântați să colaboram și să identificam soluțiile potrivite fiecărui beneficiar.

Ce informații îi sunt necesare designerului?

Primul pas către un proiect reușit este comunicarea! Cu cât oferi mai multe informații designerului, cu atât mai bine, acesta va înțelege ce necesități ai. Pentru fiecare proiect pe care îl realizezi cu Roomzia, te vom ruga să completezi un Profil al Camerei. Acesta reprezintă o serie de întrebări specifice pentru proiectul tău (de exemplu Ce nu functioneaza în spațiul existent ? Cine folosește acest spațiu ? Dorești ca proiectul să depășească limitele și să prezinte un decor ieșit din comun ? Cât de repede ai nevoie de noul spațiu ?, etc.)

Îți vom solicita să incarci poze cu spațiul existent, dimensiuni, orice piese de mobilă pe care dorești să le pastrezi și schițe cu spatiului, astfel încât designerul să poată vizualiza spațiul în intregime.

Cum incarc poze ale spatiului meu ?

Spre finalul  Profilului Camerei vei întalni o sectiune dedicată încărcarilor fișierelor media. Aici te vom ruga sa incarci poze ale camerei din diverse unghiuri, astfel incat designerul să obțină o imagine detaliată a spațiului și nuanțe care trebuie luate în considerare în proiect (cu cât mai multe, cu atât mai bine !) Te rugăm să reții că acest pas este obligatoriu.

Ți se va solicita de asemenea să incluzi dimensiunile camerei și poze ale elementelor de mobilier pe care dorești să le păstrezi, dacă este posibil.

Pentru a le încărca, apasă butonul „Încarcare poze” sau trage-le în câmpul de încărcare de pe desktop.

Ce format trebuie sa aibă pozele?

Pagina noastră acceptă fișiere tip JPG, PNG si GIF sub 10MB.

Cum interacționez cu designerul meu?

Toate interacțiunile cu designerul tău vor avea loc prin intermediul platformei de mesaje din contul tău Roomzia. Când intri în cont, apasă bula de dialog pentru a accesa mesajele.

Când designerul va trimite mesaje noi, vei primi o notificare în posta electronica.

Cât timp voi avea la dispoziție cu designerul?

Poți comunica cu designerul cât timp ai nevoie de-a lungul procesului de proiectare. După ce proiectul s-a încheiat și ești mulțumit de produsul final, vei avea acces la designerul tău timp de 4 săptămâni pentru a soluționa orice probleme și pentru retușurile finale.

Designerul poate încorpora mobila/articole pe care le am deja?

Sigur că putem încorpora mobila existenta în proiectul tău! Când completezi Profilul Camerei, avem o secțiune dedicată unde poți încărca poze ale articolelor pe care intenționezi să le păstrezi. Acestea vor ajuta designerul sa creeze o imagine coerentă, luând în considerare și această mobilă de-a lungul procesului. Dacă achiziționezi pachetul EXCLUSIVE sau CELEBRITY, designerul va folosi fotografiile și în reprezentarea finală, pentru a prezenta configurarea spațiului și aspectul final.

Și dacă nu îmi plac schițele?

Spune-ne acest lucru. Te încurajăm să ne trimiți un răspuns deschis și cinstit și să  colaborăm până când vei fi satisfăcut pe deplin. În acest scop, am adăugat instrumente în procesul de proiectare.

După încheierea fiecărei etape, ți se va cere să evaluezi proiectul, pentru a informa designerul în legătură cu ceea ce nu ți-a plăcut dar și ce ți-a plăcut, astfel încât ambele părți să se pună de acord.

Pot solicita schimbări după ce primesc proiectul final?

După ce ai primit proiectul final, o revizie gratuita este inclusa in proces. Dacă evaluarea proiectului este slabă, vei primi automat o revizie de la designerul tău în cinci zile lucrătoare.

Vei avea de asemenea aproximativ o lună pentru a conversa cu designerul tău cu privire la retușuri finale și modificări subtile.

De la ce furnizori vor fi recomandările de produse ale designerului?

Căutăm produsele tale la o varietate de furnizori bine-cunoscuți cu care avem relații directe, care comercializează fie produse unicat, fie la bucată sau en-gros.

Designerii noștri cunosc foarte bine această listă și selectează dintr-o varietate de furnizori, oferindu-ți un proiect (și o listă de cumpărături) unic și echilibrat.

Mă pot întâlni cu designerul alocat proiectului meu?

Roomzia își propune să afle cât mai multe informații legate de preferințele și nevoile tale.
Putem facilita o întâlnire cu designerul Roomzia alocat amenajării tale, dar procesul ulterior se va desfășura în continuare în mediul online, prin platforma Roomzia.

În cazul în care pentru tine este foarte important să cunoști mai bine designerul alocat, și preferi să te întâlnești cu el, îți putem oferi câteva opțiuni pentru a face asta:

  1. Videoconferinta prin skype, sau posibilitatea de a-l contacta telefonic, facebook, whatsapp.
  2. Opțiunea de întâlnire face-to-face include o programare din timp, asigurându-ne de disponibiliatea ta și a designerului alocat. În cazul acesta, alături de costul pentru propunerea de amenajare, vei regăsi un cost suplimentar de 300 lei, reprezentând deplasarea designerului.
Cum funcționează procesul de comandă Roomzia?

Când vine vorba de comenzi de produse, Roomzia acționează ca o terță parte, colectând informații despre produs / transport și selectând o gama larga de articole de la sute de vânzători diferiți. Obiectivul nostru este de a simplifica experiența ta și de a-ți reduce stresul de a introduce informații despre contul sau cardul, adresa de expediere, adresa de facturare, numele, numărul de telefon etc. în mai multe site-uri diferite.

Deci, cum functioneaza totul ? Poți vedea mai jos o listă de sarcini cu care echipa noastră mică și puternică te poate ajuta, precum și o listă de servicii care nu fac parte din oferta noastră:

 

Ce facem

  • Comandăm toate produsele din lista ta de cumpărături direct de la vânzător.
  • Ajustam prețul! Dacă găsești un preț mai mic față de unul dintre vânzătorii noștri, anunță-ne, vom egala oferta.
  • Îți facem legătura directă cu vânzătorul cu privire la toate retururile de produse.
  • Comunicăm cu toți furnizorii și te ținem la curent cu articolele expediate și / sau care urmează să fie programate pentru livrare.
  • Vă furnizăm costurile exacte de expediere și alte taxe înainte de achiziție.

 

Ce nu facem

  • Nu venim la tine acasă pentru a te ajuta să despachetezi sau să montezi mobila.
  • Nu expediem toate coletele într-o zi și nu avem control asupra datelor estimate de sosire.
  • Nu ținem sub control timpii de expediere și/sau metodele.
  • Nu ținem comanda ta în așteptare pentru o viitoare mutare sau data de livrare.

 

Daca ești pe cale să te muți, îți recomandăm să comanzi articolele dupa ce te-ai instalat în noua casă, deoarece majoritatea vânzătorilor nu țin comenzi în așteptare.

De ce sa comand prin Roomzia ?

Deoarece introducerea datelor de pe card, adresa de livrare, adresa de facturare, numele, numărul de telefon, etc. pe diverse site-uri este extrem de enervanta. Noi îți ușurăm procesul de achiziție ajutându-te să cumperi de la diverși furnizori într-o singură tranzacție. Vei plăti prețul standard (același pe care l-ai plăti dacă ai face achiziția personal), iar echipa Roomzia acționează ca administratorul tău personal de cumpărături de la început până la sfârțșit, asigurandu-ne că experiența ta de achizitii online este un succes.

Noi creăm o listă de cumpărături pentru mobilă, decorațiuni și accesorii, selectate cu atenție, luând în considerare spațiul, stilul și bugetul tău.

Este necesar sa facem achizitia prin voi ?

Nu este necesar să cumperi produsele prin Roomzia, însă te încurajăm să faci asta. Designerul tău va primi comision pentru produsele pe care le achiziționezi din proiectul tău, deci ar fi o modalitate de a-i spune ‘’Mulțumesc !’’ pentru toată munca depusă.

De asemenea, avem în echipă membri dedicați care supraveghează procesul de comandă către toți furnizorii, permițându-ți să stai și să te relaxezi în timp ce noi ne ocupăm din culise de tot.

În cele din urma, colaborând și comandând prin Roomzia, ai acces la o gama largă de furnizori, din care o mare parte vând doar catre designeri profesioniști. Articolele provenind de la acești furnizori nu sunt accesibile publicului larg, prin urmare noi reprezentăm elementul de legatură, asigurându-ne că spațiul tău nu este doar frumos ci și unic.

Care este timpul de livrare și care sunt costurile?

Deoarece comandăm produsele direct de la fiecare furnizor, articolele pot fi expediate în date diferite. Îți vom da posibilitatea de a urmări comanda, opțiune care îți va furniza numerele de comandă, datele estimate de livrare și datele de contact ale furnizorului, pentru fiecare produs.

Daca dorești să :

  • Urmărești livrarea produselor : te rugăm sa faci verificarea direct, noi vom actualiza informațiile referitoare la transport pentru fiecare articol în parte imediat ce la primim de la furnizor.
  • Modifici datele de livrare sau alegi o data specifică: te rugăm să contactezi direct vânzătorul folosind numărul de contact furnizat in pagina de monitorizare a comenzii.

Costurile de transport pe care ți le oferim sunt cele date de furnizor, iar noi vom menține întotdeauna transparența referitoare la aceste tarife.

 

 

Roomzia accepta retururi?

Desigur. Fiecare vânzător are propria politică de retur, iar pentru a înțelege ce opțiuni ai, te rugăm să consulți pagina cu informații despre produs referitor la politica de retur a furnizorului respectiv. Dacă aceasta nu este afișată, te rugăm să ne contactezi la hello@roomzia.ro și te vom redirecționa cu plăcere.

Multe articole sunt returnabile, dacă sunt în stare nouă, iar returul este procesat în 30 de zile de la plasarea comenzii. În anumite cazuri se aplică taxe de retur, iar articolele făcute la comandă speciala nu se retunează și banii pentru acestea nu sunt rambursați.

Dacă articolul este avariat sau defect, furnizorul se va ocupa de transport.