Termeni si Conditii

Ne dorim să ai o experiență cât mai plăcută și simplă în relația cu noi. De aceea, îți prezentăm mai jos termenii și condițiile noastre, un instrument care ne ghidează activitatea în ceea ce privește Procesul de vânzare pe site-ul www.roomzia.ro, Politica de Returnare, Garanție și Service, Cesionarea și Subcontractarea, Legea aplicabilă – Jurisdicția, Forța Majoră și Datele cu caracter personal.

1. DEFINIȚII
Roomzia – Site-ul http://www.roomzia.ro este proprietatea companiei ATELIER CREATIVE LAB SRL, societate română cu sediul social în Orașul Bragadiru, Str. Eroilor, Nr. 31A, Ap. 1, Parter, Județul ILFOV, telefon: 0749.031.113, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/134/2012, Cod Fiscal RO29576240, capital social 290 lei, ce poate fi contactată la adresa de e-mail: hello@roomzia.ro.
Sitehttp://www.roomzia.ro și subdomeniile acestuia.
Vânzător – Magazinul Roomzia înscris în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor și anume: Societatea Atelier Creative Lab SRL, Reg. Com. J23/134/2012, C.I.F.: RO29576240, Adresa: Or. Bragadiru, Str. Eroilor, Nr. 31A, Ap. 1, Parter, Jud. Ilfov, Capital social 290 lei, tel.: 0749.031.113.
Cumpărător – persoană fizică/ persoană juridică sau orice entitate juridică care își face cont în Site și emite o Comandă pe site-ul www.roomzia.ro sau adresele de e-mail cu domeniul/subdomeniul de @roomzia.ro inclus, precum și comenzile telefonice.
Conținut:

  • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
  • informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
  • date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).
Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții de Utilizare.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de „Nume Utilizator”.
Client – persoană fizică / persoană juridică care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Roomzia (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Roomzia și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.
Serviciu – Serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile public disponibile ale Site-ului web, în sensul acordării posibilității Clientului să contracteze produse și/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de comunicare la distanță.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Roomzia Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
Contract – reprezintă contractul la distanță conform definiției cuprinse în O.U.G. nr. 34 din 4 iunie 2014, încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă de timp stabilită de Vânzător.
Drepturi de proprietate Intelectuală (în cele ce urmează DPI) – toate drepturile materiale cum ar fi know-how, dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectivă.
Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare în Site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

2. DISPOZIȚII GENERALE
2.1. Prezentul Documentul stabilește termenii și condițiile de utilizare ai Site-ului/Conținutului/Serviciului de către Utilizator sau Client, în cazul în care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, încheiat între Roomzia și acesta. Vă rugăm să parcurgeți cu atenție acest document pentru a preîntâmpina eventuale consecințe nedorite/ neplăcute, ce pot fi apreciate de catre Utilizator/Client ca având un impact negativ asupra datelor sale și/sau informațiilor furnizate către Atelier Creative Lab SRL.

2.2. Informare
2.2.1. Atelier Creative Lab SRL este societatea care administrează domeniul http://www.roomzia.ro și subdomeniile acestuia, numit în continuare „Site”.
2.2.2. Atelier Creative Lab SRL, denumită în continuare „Roomzia”, „Roomzia.ro” sau „Vânzător”, este persoana juridică de naționalitate română, cu sediul social în Or. Bragadiru, Str. Eroilor, Nr. 31A, Ap. 1, Parter, Jud. Ilfov, telefon: 0749.031.113, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/134/2012, având codul fiscal nr. RO29576240, ce poate fi contactată la adresa de e-mail: hello@roomzia.ro.
2.2.3. Accesul în cadrul Site-ului și utilizarea acestuia se fac cu respectarea Termenilor și Condițiilor cuprinse în acest document. Utilizarea Site-ului ca vizitator, înregistrarea ca Utilizator și realizarea de achiziții de produse și servicii oferite pe Site ca și Client, presupun implicit citirea cu atenție și acceptarea tacită și fără rezerve a acestor Termeni și Condiții, cu toate consecințele ce decurg din aceasta, denumită „Utilizarea”.
2.2.4. Serviciile pe care acest site le furnizează sunt rezervate persoanelor peste 18 ani sau minorilor de peste 14 ani care au consimțământul părinților de a utiliza acest Site.
2.2.5. În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vânzare, precum și la produsele și serviciile Roomzia disponibile on-line, ne puteți contacta la telefon 0749.031.113, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 18:00.
2.2.4. Atelier Creative Lab SRL va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, Atelier Creative Lab SRL precizează că imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă Atelier Creative Lab SRL face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante. În astfel de situații, neregulile constatate nu vor fi exploatate în scop personal de către Client/Utilizator. Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să le semnalați orice potențială eroare la Relații Clienți: hello@roomzia.ro.

2.3. Descrierea serviciului
2.3.1. http://www.roomzia.ro a fost realizat pentru a oferi servicii de informare, în mod gratuit, asupra produselor și serviciilor practicate de Roomzia, tuturor celor care accesează http://www.roomzia.ro. Alte servicii care vor fi implementate, în timp, în cadrul site-ului sunt supuse acelorași condiții, în afară de cazul în care acestea nu au condiții de folosire distinct formulate. Utilizatorii au acces gratuit la serviciile http://www.roomzia.ro.
2.3.2. http://www.roomzia.ro își rezervă dreptul de a restricționa utilizarea oricărui serviciu al site-ului în interes comercial. Prin utilizarea http://www.roomzia.ro sunteți de acord să nu folosiți niciun sistem automat, care accesează site-ul într-o manieră care trimite mai multe mesaje de cereri site-ului http://www.roomzia.ro într-o perioadă de timp, rezonabilă pentru ca o persoană să poată să utilizeze această convenție. http://www.roomzia.ro poate derula în orice moment campanii publicitare și/sau promoții, în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate de http://www.roomzia.ro nu necesită acordul Vizitatorilor, Utilizatorilor sau Clienților site-ului. Spațiile și dimensiunea campaniilor publicitare și promoțiilor nu necesită acordul vizitatorilor și poate fi schimbat oricând fără a necesita anunțarea prealabilă.

2.4. Condiții de accesare a site-ului http://www.roomzia.ro
2.4.1. Furnizarea produselor și/sau a serviciilor va începe imediat după îndeplinirea tuturor formalităților de înregistrare cerute. Optând pentru înregistrare, Utilizatorul sau Clientul se obligă să furnizeze corect numele, adresa și alte informații necesare în vederea operării comenzilor plasate. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informații, accesați meniul „Contul meu”. Prin accesarea contului și utilizarea parolei personale sunteți responsabil pentru toate acțiunile care decurg din folosirea acesteia. Societatea Atelier Creative Lab SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile/incidentele survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale.
2.4.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea și vizualizarea Conținutului/Serviciului, implică acceptarea Utilizatorului sau Clientului la prezentele termene și condiții; Utilizatorul/Clientul se obligă să monitorizeze permanent termenii și condițiile care pot fi actualizate, modificate și completate. În cazul unor neînțelegeri, se aplică Termenii și condițiile valabile la momentul înregistrării comenzii și notificării acestuia în scris de către Atelier Creative Lab SRL.
2.4.3. Accesul la Conținut/Serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil http://www.roomzia.ro. Prin folosirea Site-ului/Conținutului/Serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse Site-ului, Conținutului, Serviciului Atelier Creative Lab SRL sau oricarui terț cu care Atelier Creative Lab SRL are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.

2.5. Politica de vânzare on-line
2.5.1. Plasarea unei comenzi către Atelier Creative Lab SRL reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile din prezentul Document.
2.5.2. Informațiile furnizate către Atelier Creative Lab SRL sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor în vigoare. Atelier Creative Lab SRL nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încurajează spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să șteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată.
2.5.3. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A. Datorită volumului mare de informații și a condițiilor impuse de către furnizori, caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate în acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă.
2.5.4. Discounturile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.
2.5.5. Pentru achiziționarea produselor ce se produc pe bază de comandă se poate solicita achitarea unui avans de cel puțin 30% din valoarea produsului.
2.5.6. În cazul Bunurilor care suferă modificări la cererea Cumpărătorului nu se acceptă returnarea Bunurilor.
2.5.7. Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în comandă. Atelier Creative Lab SRL va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.
2.5.8. Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile incomplete sau făcute fără informații de bază (de exemplu: nume cumpărător, telefon de contact, adresa de e-mail, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plată).
2.5.9. În cazul în care un produs este listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori în stabilirea prețurilor sau informațiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată pentru produsele ce prezintă eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comandă chiar dacă aceasta a fost plătită în prealabil. În acest caz banii vor fi returnați în maximum 14 zile lucrătoare, de la înregistrarea plății în sistemul contabil.
2.5.10. Ne rezervăm dreptul de a modifica discounturile, reducerile și promoțiile fără o notificare prealabilă.
2.5.11. Produsele comercializate prin intermediul http://www.roomzia.ro sunt noi, comercializate în ambalaj propriu sau resigilate (în acest caz este menționat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat).
2.5.12. Atelier Creative Lab SRL își rezervă dreptul de a modifica atât conținutul, cât și structura site-ului dar și prețurile produselor în orice moment și fără nevoie de preaviz.
2.5.13. Produsele comercializate de http://www.roomzia.ro se pot livra numai în baza unei comenzi on-line sau telefonic. Comanda on-line nu presupune rezervarea produselor. Comenzile on-line vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă care conține un produs cu statusul „În Stoc”, nu poate fi onorată în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se. În astfel de situații, Vânzătorul va contacta Cumpărătorul pentru a găsi o soluție amiabilă. Dacă nu se va găsi nicio soluție, comanda va fi anulată, iar banii plătiți pentru comanda respectivă vor fi restituiți.

3. PROCESUL DE V NZARE PE SITE-UL www.roomzia.ro
3.1. Accesul la serviciu
3.1.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător. Pentru motive justificate Roomzia își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Roomzia. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Roomzia pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.
3.1.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea „contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.1.3. Roomzia poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Roomzia are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.1.4. În cazul plăților on-line Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
3.1.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.1.6. Promoțiile și ofertele prezentate pe Site sunt valabile într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.1.7. O Comandă neconfirmată de către Roomzia nu are valoarea unui Contract.
3.1.8. Mesajul de notificare afișat, imediat după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă confirmarea Comenzii. Această notificare se face electronic (prin e-mail) sau telefonic.
3.1.9. Contractul se consideră încheiat între Roomzia și Client în momentul primirii de către Client de la Roomzia, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de confirmare a Comenzii. Așadar, Contractul intră în vigoare la confirmarea Comenzii de către Roomzia.
3.1.10. După achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se poate solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de e-mail înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.

3.2. Comanda și documentele contractuale
3.2.1. Clientul / Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site-ul http://www.roomzia.ro prin adăugarea Produselor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând să finalizeze Comanda efectuând/alegând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături un Produs și/sau Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Produs/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea Comenzii, implicit nici rezervarea automată a Produsului/Serviciului.
3.2.2. Prin finalizarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (e-mail sau telefonic) prin care Roomzia își derulează operațiunile comerciale și consimte că Roomzia poate să îl contacteze în orice situație în care este necesară contactarea Clientului, consimțind totodată și faptul că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare on-line, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
3.2.3. Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica din partea Cumpărătorului o acceptare completă a termenilor și condițiilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală sau electronică din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.
3.2.4. Prezentul Contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către societatea Atelier Creative Lab S.R.L. sau un furnizor al acesteia.
3.2.5. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
3.2.6. Roomzia poate anula Comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:
a) neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a Tranzacției, în cazul plății on-line;
b) invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de către Roomzia, în cazul plății on-line;
c) datele furnizate de către Client, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.
d) produsele comandate nu mai sunt disponibile, urmând să fie recomandate produse similare.
3.2.7. În situația în care un Produs și /sau Serviciu comandat de către Client și achitat, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul asupra acestui fapt și va returna în contul Clientului contravaloarea Produsului și/sau Serviciului, în termen de maximum 14 (patrusprezece) zile lucrătoare de la data la care Vânzătorul a luat cunoștință de acest fapt sau de la data la care Clientul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
3.2.8. Roomzia nu garantează disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate pe website. Din acest motiv, Roomzia își va asuma dreptul de a nu onora o anumită comandă, în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în oferta furnizorului/producătorului sau dacă acesta nu-l are în stoc. În cazul în care Roomzia nu poate furniza Produsele, Clientul va fi informat cât mai curând posibil. În situația în care Produsele sunt deja plătite, banii vor fi restituiți în termen de maximum 14 (patrusprezece) zile lucrătoare..
3.2.9. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Roomzia pe Site vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către furnizorii Roomzia, acolo unde este cazul.
3.2.10. O comandă plasată poate fi modificată în termen de 6 ore de la plasarea acesteia numai în următoarele situații și doar la solicitarea Clientului, cu condiția ca statusul comenzii să fie „în procesare”:
a) Clientul va solicita acest lucru în scris, trimițând un e-mail pe hello@roomzia.ro menționând clar solicitarea și numărul comenzii;
b) Clientul renunță la un produs și notifică Roomzia;
c) Modificarea adresei de livrare;
d) Modificarea metodei de plată;
e) Modificarea datelor pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificări privind persoana juridică/fizică (înlocuire cu o nouă persoană), ci doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc.).
3.2.11. În cazul în care Clientul optează pentru plata on-line sau prin transfer bancar a contravalorii produselor comandate, comenzile nu pot fi modificate.
3.2.12. În cazul în care un Client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile în derulare existente la acel moment își păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de momentul modificării, luându-se în considerare, pentru livrare și contact, noile date modificate corespunzător.
3.2.13. O comandă plasată poate fi anulată înainte de expedierea acesteia prin solicitarea făcută în scris în interval de 6 ore trimițând un e-mail pe hello@roomzia.ro, menționând clar anularea și numărul comenzii.

3.3. Prețul produselor și condițiile de plată
3.3.1. Toate prețurile aferente Produselor și/sau Serviciilor afișate în cadrul Site-ului http://www.roomzia.ro sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A. (în cuantumul procentual stabilit prin legislația în vigoare), însă nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres acest lucru pe Site.
3.3.2. Roomzia va transmite Clientului factura fiscală aferentă Comenzii ce conține Produsele și/sau Serviciile vândute, precum și pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii fiscale în Contul Clientului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Client în Contul său.
3.3.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul își exprimă acordul să primească facturile fiscale în format electronic prin adăugarea acestora de către Roomzia în Contul său sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
3.3.4. În situația în care unuia sau mai multor Produse și/sau Servicii le sunt aplicate mai multe promoții în același timp (discounturi/cadouri/pachete promoționale, etc.), se va aplica o singură Promoție și anume cea cu valoarea cea mai mare în momentul achiziționării de către Client a acestor Produse și/sau Servicii.
3.3.5. Prețurile pot fi modificate de către Roomzia, în orice moment, fără preaviz.
3.3.6. Roomzia atenționează asupra faptului că pot exista situații în care, ca urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului sau erori, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Roomzia va informa Clientul asupra prețului corect.
3.3.7. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Roomzia va emite către Client o factură fiscală pentru Produsele și/sau Serviciile livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii fiscale conform legislației în vigoare.
3.3.8. Roomzia va accepta plata de la Client prin intermediul procesatorului de plăți on-line securizate, în momentul în care primește Comanda de la Client.
3.3.9. Roomzia își rezervă dreptul să solicite plata Produselor în avans, în baza facturii proforme emise. Plata în avans se poate efectua prin ordin de plată sau depunere numerar în contul Roomzia. Livrarea Produselor va fi efectuată numai după intrarea sumei în contul vânzătorului.
3.3.10. Plata în avans este considerată și plata cu ajutorul cardului de credit on-line, prin selectarea procesatorului de plăți electronice din formularul de comandă. în această situație, Roomzia va solicita procesatorului de plăți electronice confirmarea securității și a validității tranzacției și, de asemenea, va efectua verificările suplimentare acolo unde va fi cazul, înainte de livrarea Produselor. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar Livrarea nu va fi realizată.
3.3.11. Roomzia poate întrepinde verificări de securitate adecvate în timpul procesului de Comandă prin intermediul bazelor de date ale terților. Prin plasarea unei Comenzi și acceptarea acestor Termeni și Condiții, Clientul consimte efectuarea acestor verificări. În vederea efectuării acestor verificări, informațiile personale oferite de Client pot fi dezvăluite unei terțe părți. Acest lucru va fi realizat doar în mod securizat și orice procesare a datelor va fi realizată în strictă conformitate cu prevederile Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).

3.4. Livrarea produselor
3.4.1. Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumpărător în formularul de comandă, utilizând curieratul extern.
3.4.2. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Vânzătorul va asigura și transmiterea documentelor însoțitoare.
3.4.3. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă).
3.4.4. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc.), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1). Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice.
3.4.5. Termenele de livrare și costul livrării sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
3.4.6. În caz de situații neprevăzute, care nu pot fi imputate Vânzătorului, precum și în situația actualei pandemii COVID-19 (abreviere din engleză coronavirus disease 2019, de asemenea cunoscut sub numele de sindromul respirator acut 2019-nCoV, sindromul respirator acut sever 2 și pneumonia Wuhan), care generează măsuri din partea autorității diverselor state și ale furnizorilor care ies din controlul Atelier Creative Lab SRL, termenul de livrare poate fi prelungit pe cale de consecință și va fi anunțat deîndată ce va fi cunoscut de către Vânzător. Părțile convin că această prelungire nu îndreptățește clientul să solicite penalități de la Atelier Creative Lab SRL, și / sau să se retragă unilateral din contract (nu poate anula comanda unilateral).
3.4.7. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.
3.4.8. Livrarea până la domiciliul cumpărătorului înseamnă numai până în fața casei/în fața scării blocului. De aici, în cazul produselor voluminoase sau grele, șoferii sau curierii vor supraveghea descărcarea mărfii. Cumpărătorul are obligația să se asigure că are personalul necesar pentru preluarea și transportarea acesteia de la mașina de livrare până la locuință.
3.4.9. Montajul produselor presupune punerea în stare de funcționare a produsului și/sau produselor cuprinse în Comanda Cumpărătorului/Clientului în stare validată, în conformitate cu specificația prezentată pe site-ul http://www.roomzia.ro. Acest serviciu se adresează EXCLUSIV produselor de mobilier de iluminat și se asigură la cerere și contra cost, numai în București și Ilfov.
3.4.10. În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către producător/furnizor, și documentele fiscale (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).

3.5. Drepturile și obligațiile vânzătorului ATELIER CREATIVE LAB S.R.L.
3.5.1. Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în comandă și va livra bunurile și serviciile care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile cumpărătorului.
3.5.2. Informațiile prezentate pe site-urile vânzătorului au caracter informativ și pot fi modificate de către vânzător, fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzătorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru că produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produs.
3.5.3. Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor despre produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea „Contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.5.4. Atelier Creative Lab S.R.L. poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

3.6. Transferul proprietății
3.6.1. Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată la momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de partenerii Atelier Creative Lab S.R.L.).
3.6.2. Cumpărătorul are obligația ca la primirea produsului să verifice ambalajul să nu fie rupt, să nu prezinte urme de zgârieturi, lovituri și poate refuza acel produs în cazul în care prezintă urme de manipulare defectuoasă și să încheie un proces-verbal cu reprezentantul firmei de curierat.

3.7. Acceptarea
3.7.1. Acceptarea va fi facută atunci când bunurile și serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în comandă. În cazul în care cumpărătorul descoperă că produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci vânzătorul va aduce la conformitate produsele și serviciile. De asemenea, pentru produsele vândute de Atelier Creative Lab S.R.L., prin intermediul site-ului www.roomzia.ro, Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile. Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligația să sesizeze în scris pe adresa de e-mail hello@roomzia.ro orice defecțiune, neconformitate de calitate sau lipsă a componentelor produse în termen de maximum 24 ore de la recepționarea produselor.
3.7.2. În momentul în care Cumpărătorul recepționează produsul, acesta are obligația să verifice integritatea ambalajului coletului în prezența agentului de curierat. Dacă coletul este deteriorat la livrare, Cumpărătorul are posibilitatea de a refuza primirea acestuia și de a specifica în comentariile procesului-verbal încheiat cu agentul firmei de curierat/transport starea coletului în momentul livrării.
3.7.3. Cumpărătorul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.

4. POLITICA DE RETURNARE PE SITE-UL www.roomzia.ro
4.1. Condiții generale de returnare
4.1.1. Conform legislației din România consumatorul poate returna produsele cumpărate de pe www.roomzia.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi invocat vreun motiv și fără a suporta alte costuri cu excepția costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonanței Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
4.1.2. Conform legislației române în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).
4.1.3. Renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului va fi stipulată obligatoriu prin trimiterea solicitării de retur la adresa de e-mail: hello@roomzia.ro, cu subiect: „Solicitare retur/număr comandă/nume client”. Clientul are posibilitatea să trimită coletul prin curier sau personal(nu se accepta coletele trimise prin poștă), suportand costul returului.
În cazul livrării prin curier este OBLIGATORIU să specificați curierului ca livrarea să fie cu opțiunea de „verificare colet”. Aceasta reprezintă modalitatea prin care operatorii noștri vor verifica împreună cu personalul transportatorului integritatea mărfii trimise. Costul transportului prin curier este suportată de către Client. În cazul în care livrarea este făcută fără opțiunea de „verificare colet”, Atelier Creative Lab SRL va refuza coletul.
Vă recomandăm ca opțional să asigurați marfa livrată ca sa puteți fi despăgubit în cazul în care curierul deteriorează marfa la transport. Adresa de returnare este: Str. Eroilor, Nr. 31a, Parter, Ap.1, Bragadiru, Jud. Ilfov, tel. 0749031113.
Chitanța de la curier, cu returul produselor, trebuie păstrată până în momentul în care s-au restituit banii pe produsele returnate.
4.1.4. În termen de maximum 48 ore de la recepționarea e-mailului dvs., un operator va confirma primirea cererii, astfel fiind luate în considerare doar notificările scrise și transmise în modul prezentat mai sus. Cererile de retur înregistrate după 14 zile calendaristice nu sunt preluate de operatorii societății, fiind considerate nule.
4.1.5. Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate. Ambalajul nu trebuie să prezinte deteriorări sau urme ale altor corpuri străine (ex: banda adeziv).
4.1.6. Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
4.1.7. Produsele de tip mobilier ce sunt asamblate de către cumpărător NU pot fi returnate dacă nu au respectat instrucțiunile de asamblare. Defectele constatate în timpul sau după asamblare vor fi sesizate vânzătorului pe adresa de e-mail hello@roomzia.ro, cu posibilitatea solicitării unei cereri de retur, dar fără a depăși termenul prevăzut mai sus. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a solicita și reține contravaloarea daunelor rezultate din manipulare incorectă.
4.1.8. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deteriora sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
4.1.9. Rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la primirea coletului și constatarea că nu exista diferențe calitative ale produsului față de starea în care acesta a fost livrat la Client în contul bancar indicat de beneficiar sau sub forma de credit pe care-l poate utiliza pe site-ul www.roomzia.ro la următoarea comanda plasata. Dacă se alege opțiunea rambursării sub forma de credit, clientul beneficiază de un discount de 10% față de prețurile afișate pe site.
4.1.10. În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: hello@roomzia.ro.

4.2. Returnarea produselor cu defect
4.2.1. În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, și taxa de retur va fi suportată integral de Vanzator.
4.2.2. Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament.
4.2.3. Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
4.2.4. Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.
4.2.5. Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.
4.2.6. Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră: consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
4.2.7. La recepția produsului returnat se întocmește un proces-verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).

4.3. Recomandări de ambalare
Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandăm să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:
4.3.1. AMBALAREA PRODUSELOR DE MOBILIER: vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adeziva pentru ambalaj– scotch.
4.3.2. AMBALAREA PRODUSELOR DE ILUMINAT: vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
4.3.3. AMBALAREA PRODUSELOR DIN CATEGORIA DECORAȚIUNI: vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
4.3.4. AMBALAREA FOTOLIILOR, CANAPELELOR ȘI A COLȚARELOR: vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în folie stretch pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.

5. GARANȚIE ȘI SERVICE
5.1. Toate produsele comercializate de către site-ul http://www.roomzia.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalaj propriu și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Unele dintre produse s-ar putea să fie trecute în categoria de produse resigilate, în pagina de prezentare a fiecărui produs fiind trecut explicit motivul resigilării produsului.
5.2. Toate produsele vândute și livrate sunt însoțite de certificatul de garanție emis direct de către producător. Certificatul de garanție conține instrucțiunile generale de utilizare și condițiile de garanție. Certificatul de garanție și documentele aferente se emit doar în format electronic și sunt disponibile pentru descărcare în contul de client sau pot fi solicitate pe adresa de e-mail hello@roomzia.ro.
5.3. Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție și factura fiscală. În cazul apariției unei defecțiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garanție este singurul document care atestă dreptul la garanție și care va fi prezentat împreună cu factura fiscală și dovada plății (chitanța, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garanție determină anularea garanției Bunului sau Serviciului.
5.4. Garanția Bunurilor care beneficiază de Certificatul de Garanție se soluționează on-line, prin trimiterea solicitărilor referitoare la garanții pe adresa de e-mail hello@roomzia.ro, sau apelând numărul de telefon 0749031113. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008.
5.5. Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

  • asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;
  • dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
  • tăierea sau zgârierea materialelor;
  • frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
  • folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
  • așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
  • folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
  • deshidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);
  • udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun – 50% apă, 50% săpun lichid pH neutru – apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);
  • împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
  • roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
  • folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

5.6. Soluționarea garanției se face în maximum 30 zile calendaristice.

6. PUBLICITATE
6.1. Newsletterele Roomzia sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de Roomzia. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.
6.2. În momentul în care Clientul își creează un Cont pe Site are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client, poate fi modificată în orice moment, prin contactarea Roomzia în acest sens.
6.3. Renunțarea la primirea Newsletterelor de către Client sau Cumpărător se poate face în orice moment folosind legătura special destinată din cadrul oricăror Newslettere, prin trimiterea unei solicitări pe e-mail, la adresa hello@roomzia.ro sau it@roomzia.ro, sau apelând numărul de telefon 0749031113.
6.4. Renunțarea la primirea Newsletterelor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

7. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
7.1. Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din București.
7.2. Prin utilizarea site-ului http://www.roomzia.ro și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul http://www.roomzia.ro se supune legilor din România.
7.3. Proprietarul site-ului http://www.roomzia.ro este Societatea Atelier Creative Lab S.R.L. cu sediul în Orașul Bragadiru, Str. Eroilor, Nr. 31A, Ap. 1, Parter, Județul ILFOV, telefon: 0749.031.113, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/134/2012, Cod Fiscal RO29576240, capital social 290 lei, ce poate fi contactată la adresa de e-mail: hello@roomzia.ro.
7.4. Atelier Creative Lab S.R.L. va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante. Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să le semnalați orice potențială eroare la Relații Clienți: E-MAIL: hello@roomzia.ro.

8. FORȚA MAJORĂ
8.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
8.1. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

9. DREPTURI DE AUTOR
9.1. Conținutul site-ului http://www.roomzia.ro este proprietatea Atelier Creative Lab S.R.L. și a companiilor partenere care vor fi citate ca sursă de conținut și nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al Atelier Creative Lab S.R.L. În cazul în care doriți să preluați orice tip de conținut de pe http://www.roomzia.ro, ne puteți contacta pe adresa de e-mail: hello@roomzia.ro.
9.2. Atelier Creative Lab S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul site-ului, în orice moment, și își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fără un anunț prealabil.
9.3. Utilizatorii nu vor modifica nicio parte din acest site în afară de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzătoare a site-ului cu scopul în care a fost creat. Astfel, în zonele din site care permit adăugarea conținutului de către utilizatori, respectiv zona de comentarii, aceștia vor introduce pe site doar conținut legal și moral, iar deținătorul își rezervă dreptul de a modera / cenzura comentariile.

10. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru a consulta politica noastră de confidențialitate și de prelucrare a datelor cu caracter personal va rugăm să accesați Politica de Confidențialitate.

11. UTILIZAREA COOKIE-URI
Pentru a afla mai multe despre modalitatea de interacțiune cu website-ul nostru vă rugăm să accesați Politica despre Cookies.

12. DISPOZIȚII FINALE
12.1. Atelier Creative Lab S.R.L. își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum și orice conținut fără notificare prealabilă a Vizitatorului sau Clientului.
12.2. În limita prevederilor acestor Termeni și Condiții, Atelier Creative Lab S.R.L. nu va putea fi facută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul site-ului.
12.3. Atelier Creative Lab S.R.L. își rezervă dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natură și/sau legături pe oricare pagină a site-ului, cu respectarea legislației în vigoare.
12.4. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Clientului/Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia.
12.5. În cazul în care există întrebări sau sugestii în legătură cu Roomzia, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0749031113, de Luni până Vineri, program 09:00-17:00, sau prin e-mail la hello@roomzia.ro.
12.6. Orice comentarii, întrebări, feedback, idei, sugestii sau alte comunicări sau informații despre sau referitoare la site-ul http://www.roomzia.ro, funcționalitatea sau îmbunătățirea acestuia vor rămâne proprietatea Atelier Creative Lab S.R.L.

Abonează-te la newsletter

Și vei fi primul la curent cu noutățile în design și decorațiuni interioare, cu care îți poți transforma oricând locuința

Roomzia render